.

Odpowiednik zapachu Emporio Giorgio Armaniego - perfumy Nicole 047.

29 sierpnia 2015

Hej ;* Ostatni post ponad tydzień temu to coś, co nie jest do mnie podobne... Ale ostatnio dopadła mnie jakaś twórcza niemoc. Może spowodowane to jest pracą? Jeden cały dzień w pracy, drugi znowu wolny, który wykorzystuję na wszystkie obowiązki i jakieś sprawy, które muszę załatwić i tak leci. Od wtorku natomiast zaczynam pracować w trybie ośmiogodzinnym, więc myślę, że będzie lepiej i zbiorę się do kupy jakoś. Dziś natomiast udało mi się wygospodarować trochę czasu wolnego, tak więc jestem. Chciałam Wam przedstawić zapach, który ostatnio towarzyszy mi bardzo często i przyznaję się, że chyba się od niego uzależniłam... Miałam okazję wypróbować perfumy firmy Nicole Cosmetics, która to słynie przede wszystkim z tego, że posiada w swojej ofercie mnóstwo odpowiedników drogich perfum. Długo myślałam nad tym jaki zapach wybrać. Początkowo mój wybór padł na odpowiednik słynnej Chanel no1. Ale przypomniałam sobie o jednym zapachu, który chodził za mną już bardzo długo. Mianowicie zapach kremu Nivea czy coś podobnego. Kilka razy spotkałam na mieście ten cudowny zapach zamknięty w perfumach. Przetrząsnęłam więc internet i byłam pewna, że w końcu go znalazłam... A czy tak się stało? Zapraszam do lektury.
Perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe. 

Nicole 047 (grupa: zmysłowe): ananas, irys, drzewo sandałowca, limonka, jaśmin, fasola tonka, tuberoza, heliotrop    Źródło

Giorgio Armani Emporio She:
nuta głowy: ananas, limonka, tuberoza, mandarynka, gruszka, bergamotka
nuta serca: irys, jaśmin, heliotrop peruwiański, konwalia
nuta bazy: drzewo sandałowca, fasola tonka, ambra, piżmo, wanilia, drzewo cedrowe
Buteleczka jest niewielka (30ml), zgrabna i według mnie całkiem urocza. Wykonana jest z grubego, matowego i solidnego szkła. Do tej pory mi jeszcze nie upadła, ale mam takie wrażenie, że nawet jeśli tak by się stało, to nie potłukła by się tak łatwo. Tutaj duży plus. Ze względu na swój rozmiar, można ją śmiało trzymać przy sobie w torebce. Nie jest ciężka, więc też nie będzie nam ciążyć. Zatyczka posiada na górze naklejkę wraz z numerem, jaki posiadamy. Perfumy Nicole nie mają swoich konkretnych nazw, tylko numery. Atomizer nie zacina się, nie stwarza problemu. Nie mam się tutaj naprawdę do czego doczepić, chociaż bym chciała. Wszystko wykonane jest bardzo solidnie.
W tym wszystkim jednak chyba najważniejszy jest zapach. A należy on do takich, które albo się kocha, albo nienawidzi. Przyznaję się szczerze, że perfum, żeby został ze mną na dłużej musi mnie czymś urzec. Inaczej już do niego nie wracam. Tutaj już od pierwszego powąchania przepadłam. Jest on bardzo mocny, nieco ciężki ale zarazem zmysłowy. Można w nich wyczuć delikatną, ale naprawdę delikatną nutę męskiego zapachu. Osobiście ciężko mi jest rozróżnić tutaj konkretne nuty zapachowe, dla mnie zapach jest złożony i nie potrafię ot tak ich wybić. Początkowo zapach wydaje się być mocny, męski i taki "inny". Jednak po chwili ta męskość zaczyna się ulatniać i pozostaje nam piękny, zmysłowy i kobiecy zapach. Nie wiem jak Wam to opisać, ale jest on taki słodki, ciepły i o dziwo wyczuwam w nim delikatną wanilię...  Jeśli miałyście okazję wąchać Giorgio Armianiego Emporio, to z tego co się orientuję są one bardzo, bardzo podobne. Po prostu zakochałam się w tym zapachu i jest to zdecydowanie mój numer jeden. Jak wykończę tą buteleczkę, na pewno sięgnę po kolejną. A właśnie, jeśli chodzi o trwałość. Bo przecież w perfumach liczy się również trwałość :) Ta jak na swoją cenę jest zaskakująco dobra. Na ciele utrzymuje się tak około 4-5 godzin, natomiast na ubraniach, jest istna bajka... Pachną one nawet na drugi dzień! Przyznam się, że podeszłam do nich z dystansem i miło się rozczarowałam :) Mogę Wam z czystym sumieniem polecić ten konkretny zapach, ale z tego co widzę, wszystkie mają taką świetną trwałość.

Dostępność/Cena:
Klik / 24,99 zł (30ml)

Dodatkowo, jeśli chcecie, możecie wybierać pomiędzy różnymi pojemnościami tych perfum. Poczynając od maleństwa 9ml a kończąc na litrowej butli. Uważam, że za taką cenę warto się skusić i pozytywnie się zaskoczyć. Ja na pewno sięgnę po kolejne opakowanie jak tylko wykończę obecne ;)
Miałyście perfumy Nicole? Polecacie jakiś konkretny zapach? Piszcie!

5 komentarzy:

  1. Chętnie bym poznała ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego zapachu :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od dawna kupuję perfumy z FM dla męża i bardzo mi się podobają ich odpowiedniki, teraz planuję kupić coś dla siebie, ale jeszcze nie wiem jaki zapach wybrać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spróbowałam ale wole te od zapachowiec.pl jakoś według mnie bardziej je czuć i dłużej utrzymują się na skórze.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.