.

Chwilowy brak postów. :(

7 października 2012

Witajcie. Piszę do Was w sumie krótko. Przez pewien czas posty się nie będą ukazywały. Nie wiem czy to będzie tydzień, czy dwa. W każdym razie nie mam na razie na to sił. W piątek zmarła moja ukochana babcia. Jest mi bardzo ciężko, przez co nie mam nawet sił na pisanie recenzji czy tworzenie makijaży. Nie chcę się użalać, czy coś w tym stylu. Po prostu wolę Was uprzedzić. Może jak już będę miała dostęp do internetu w ZG, coś naskrobię. Przepraszam Was bardzo.

Do następnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.