.

Wyniki rozdania! :) Kto zgarnie podkłady mineralne Anabelle Minerals? :)

3 grudnia 2012

Wiem,że wiele z Was czekało na wyniki rozdania ;] Nadeszła więc upragniona chwila ;D Postawiłam na tradycyjne losy,żeby potem nie było,że maszyna jest przekupna ;D Zwyciężczynię zestawu pierwszego wylosowałam ja, a drugiego TŻ.
Zestaw 1:
 A zestaw pierwszy powędruje dooo....
Gratuluję kochana ;]

Zestaw 2:
 A zestaw drugi wędruje dooo...
 Również gratuluję :)

Odezwijcie się do mnie na maila.
Czekam do jutra ;] Jeśli się nie zgłosicie, wylosuję kolejną osobę ;]

Dziękuję Wam bardzo za udział ;]

18 komentarzy:

  1. cholewcia no nie udało się, gratuluję dziewczynom!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i się nie poszczęściło ;) Ale gratuluję dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie dotarł do ciebie mój e-mail?
    gratuluję drugiej zwyciężczyni ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to jest twój obecny e-mail angietrucco.blogspot@gmail.com ? czy na zły wysyłam

      Usuń
    2. ale jak piszę na ten e-mail to dostaję e-mail, że nie można dostarczyć wiadomości, bo e-mail jest błędny

      Usuń
    3. To nie mam pojęcia. W takim razie podeślij mi dane na meila andzik_93@vp.pl

      Usuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn :)
    Jakie piękne tło na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem, jestem :) już wysłałam maila :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.