.

Biedronka znów zaskakuje. Mnóstwo kosmetyków w świetnych cenach!

30 czerwca 2015

Hej, hej. Spieszę Was tylko poinformować o nowej ofercie Biedronki. Po raz kolejny sklep zaskakuje nas mnóstwem świetnych kosmetyków. Wczoraj już byłam i potwierdzam, że nawet w niewielkich miastach kosmetyki już są ;) Ludzi jak na razie mało, więc pędźcie jak najszybciej jeśli planujecie porobić zapasy, bądź coś Wam się aktualnie pokończyło. A co konkretnie dobrego tym razem rzucili?
https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-29-06-2015,14559/2/
Przede wszystkim szeroka oferta Lirene. Żele do twarzy, kosmetyki do i po opalaniu, płyn micelarny, kremy, coś do makijażu też się znalazło ;) Pozytywne zaskoczenie. Możliwe, że sama na coś się skuszę ;)
https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-29-06-2015,14559/4/
Co jeszcze? A no kosmetyki z Bell. Osławione już tinty czy pomadki. Poza tym wróciły podrobione Eosy, na które w poprzedniej ofercie nie wszyscy się załapali. Teraz macie świetną okazję by je wypróbować. Zbierały różne opinie, aczkolwiek warto sprawdzić na sobie ;) Poza tym trójpak płatków kosmetycznych Carea (swoją drogą jedne z lepszych jakie miałam), maseczki ze śluzem ślimaka czy maseczki z Tołpy.
https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-29-06-2015,14559/6/
Dość szeroką gamę wrzucili również z Garniera. M.in. moja jedna z ulubionych odżywek Ultra Doux z karite czy zestawy szampon+odżywka w kuszącej cenie. Polecam zajrzeć, chociażby po odżywki ;P

Biedronka zaskakuje mnie coraz bardziej pozytywnie. Całą gazetkę możecie oczywiście zobaczyć TUTAJ. Wybieracie się do Biedronki po jakieś łupy? Ja się poważnie zastanawiam :P

3 komentarze:

  1. Oglądałam już tą gazetkę - sporo ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nie wyjde z Biedronki dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam od razu w poniedziałek, ale tylko po skarpetki złuszczające bo mój mąż ich użył i spodobał mu się efekt więc wzięłam na zapas :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.