.

InstaMix - Maj w zdjęciach.

17 czerwca 2017

Hej hej :* Mamy już ponad połowę marca, a ja się obudziłam i wrzucam podsumowanie maja. Do tego od prawie miesiąca nie było mnie ani u Was, ani tutaj... Ale jestem usprawiedliwiona ;D Mogę już powiedzieć, że właśnie dzisiaj oddałam pracę magisterską podbitą przez promotora, do dziekanatu ;) Teraz tylko pozostaje napisać w środę ostatni egzamin i czekać na obronę. Jestem szczęśliwa jak małe dziecko ;) Powiem Wam szczerze, że to dziwne uczucie, nie mieć już prawie szkoły na głowie. No, ale w końcu musiał nadejść ten czas. Najbardziej będzie mi szkoda chyba mojej zgranej grupy. Mimo, że to studia zaoczne, jakąś tam więź się nawiązało. Zostaną za to super wspomnienia, których nie zabierze mi nikt :) Ale jak zwykle się rozpisuję, a podsumowanie czeka. Chociaż w zasadzie moja nieobecność od połowy maja była spowodowana właśnie tym. Każdą wolną chwilę wykorzystywałam na pisanie... Życie, jak to mówią ;) Sama wiedziałam na co się piszę ;)
Jak widać, maj był dość intensywny. Zaczęło się majówką, a skończyło pracą magisterską... :D
1.Pierwszy dzień maja rozpoczęliśmy genialnie wraz z przyjaciółmi. Dawno w to nie grałam, a przez to wszystko, sami kupiliśmy Monopoly. Bo to na zdjęciu jest właśnie ich.
2.Szafa Astor na dobre zniknęła z Rossmanna... Przez to, były mega wyprzedaże ;)
3.Uzależniłam się chyba od herbat. Ciągle kupuję nowe. Kocham te różnorodne smaki.
4.Tak mnie pokręciło. Zrobiłam sobie loki, z których szybko zostały tylko fale...
5.Zakupki po raz kolejny. Konturówka z GR i wosk do kominka z Organique. Swoją drogą jeszcze nie odpalany :D
6.Najpierw kino i "Obcy: Przymierze" a potem jak to mówią "Do Mac'a na kurczaka" :D Swoją drogą, genialny film, szczerze polecam.
7.Chyba jakiś rasowy gołąb :D Pierwszy raz takiego widziałam ;D
8.Uwielbiam przesiadywać w naszym parku. Jest piękny, cichy, a w upalne dni po prostu idealny bo nad rzeką ;)
9.Kolejna niespodzianka od Nivea. Tym razem balsam do ciała o cudownym zapachu <3
10.Nasz podwórkowy kotek *.*
11.A tu kot z Kauflandu. Czekamy teraz na Osiołka :D
12.Na zakończenie moje ostatnie męczarnie.... ;)

Maj należał do jednego z tych intensywniejszych miesięcy. Teraz powinno być tylko lepiej. Praca napisana, oddana, więc pora oddać się innym rozrywkom. Pisanie tutaj dla Was, seriale i książki. To coś, co tygryski lubią najbardziej ;) Tak więc trzymajcie mocno kciuki, żeby teraz było już tylko z górki.
Do następnego! :* :)

2 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.