.

Mała przerwa.

22 sierpnia 2012

Witajcie :) Ostatnio coraz mniej mnie na blogu. A to wszystko spowodowane sprawami związanymi ze studiami. W sumie został mi już przedostatni krok. Papiery dostarczyłam, przyszło również potwierdzenie,ze oficjalnie jestem już studentką pierwszego roku Resocjalizacji :) Teraz tylko wynajem mieszkania (trzymajcie kciuki,żeby się nam udało) i przeprowadzka. Kolejnym powodem jest też to,że mój TŻ kończy w poniedziałek remont mieszkania i w końcu będziemy mogli spędzić więcej czasu ze sobą. Niestety został nam tylko miesiąc, a potem tylko weekendy. Co prawda nie będę daleko (50km), ale będziemy widywali się rzadziej. Mały 'urlop' od blogowania dobrze mi zrobi :) Uciekam na zapewne nie więcej niż dwa tygodnie. Jednak prace na projekty przez ten czas nie będą publikowane. Jak wszystko ogarnę, wrócę do Was :))
 Tak więc do zobaczenia niebawem :)) Powrócę z nowymi, świeżymi makijażami i recenzjami :)
Trzymajcie się cieplutko :)

1 komentarz:

  1. Fajny blog !
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.