.

Sensique-Błyszczyk do ust z kompleksem witamin E, C i F nr.118

21 sierpnia 2012

Witajcie ;]  Tak jak uprzedzałam, zasypię Was teraz falą błyszczyków czy pomadek ;] Staram się nie rezygnować z kolorowych makijaży, lecz główną rolę teraz odgrywają usta. Błyszczyki pokochałam dawno temu. Miałam swój numer jeden, niestety nie pamiętam jaki. Jedyne co mi świta, to że był błyszczykowym nudziakiem. Bardzo mi się podobał. Ale było to kilka lat temu. Gdy się skończył, przestałam sięgać po błyszczyki. W sumie nawet nie wiem dlaczego. Aż do momentu,gdy moim oczom ukazał się ON :D Zupełnie przypadkiem przy kasie w koszyku zauważyłam ten oto błyszczyk. Cena 4,99. Kolor mi się spodobał, więc mówię sobie, czemu nie? :) I tak się zaczęło. Dzisiaj zaprezentuję Wam tego pana ;]

Co o nim pisze producent:
Nowoczesny i lekki, mieni się perłami i diamentowymi kryształkami.
Nadaje ustom piękny kolor i intensywny połysk dzięki naturalnym olejkom i woskom.
Kompleks witamin odżywia i pielęgnuje naskórek ust, mikrosfery nadają aksamitną gładkość.
Napis już się całkowicie zdarł. Na próżno też szukać na nim składu. Może był, zanim się zdarł. Jednak na stronie Sensique, skład jest podany ;] Wrzucam dla ciekawych :D
Źródło: Sensique.pl
 Trochę długi. Nie zanam się na tym zupełnie, więc na razie mi nie przeszkadza :D

 Nie dam sobie ręki uciąć. Ale można mu to wybaczyć :) Mój numer to 118. Z tego co widać na stronie Sensique, dostępnych jest aż 10 wersji kolorystycznych.

Zdjęcie: Sensique.pl
Muszę się chyba wybrać też po inne kolorki ;D Standardowa cena to 7,99. Nie jest to dużo. Moim zdaniem jest to śmieszna cena za taki błyszczyk.
 Aplikator: Nie za duży, nie za mały ;] Dla mnie w sam raz :) Jednorazowo nabiera prawie że idealną ilość błyszczyku. Nie trzeba dokładać kolejnych warstw, by uzyskać dobry efekt.
 Moje serducho podbił od razu. Trzyma się przyzwoicie, do dwóch godzin bez jedzenia i picia. Nie klei się, pachnie troszkę chemicznie, lecz nie jest to uciążliwe.
Moja ocena: 4,5/5
Jak na razie jest to mój błyszczykowy numer jeden :D
A na koniec słit focia mojego Maluszka ;] Wyobraźcie sobie,że on bardzo często tak śpi w legowisku. Tutaj śpi na łóżku moich rodziców. ;D
To do następnego :)

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.