.

Pokoncertowe wrażenia :D

14 września 2012

Heloł :) Wiecie co? Mam takiego kopa do działania jakiego dawno nie miałam ;] A wszystko to za sprawą wczorajszego koncertu. Dla przypomnienia, wczoraj w Zielonej Górze odbył się koncert IRY (btw. mojego najjjjukochańszego zespołu). Przyznam,że to był najlepszy koncert na jakim do tej pory byłam. Co prawda pierwszy IRY, na którym zagościłam,ale już wiem,ze nie ostatni ;] Ale po kolei. Już godzinę przed koncertem, czyli ok 19:30 zaczęli wpuszczać nas w strefę barierek (czy jakoś tak). Oczywiście byłam w pierwszym rzędzie, prawie na środku :D Koncert zaczął się ok. 20:50. Chłopaki dali mega czadu. Cały koncert śpiewałam razem z nimi :D Dzisiaj przez to ledwo mówię, ale to i tak nie jest ważne. ;] Po koncercie rzecz jasna bis. Ale nie jeden, nie dwa, ale aż trzy razy wychodzili grać bis (czyli razem chyba 4 dodatkowe piosenki). Po bisie udałam się oczywiście po autograf i zdjątko :D No przecież jakby inaczej ;] I mam. Te emocje na koncercie i w oczekiwaniu na wyjście Artura by zdobyć autograf są nieocenione. Spełniło się jedno z moich przyziemnych marzeń. To uczucie nie do opisania ;] Zdjęć na samym koncercie nie robiłam, bo bardziej byłam przejęta samym koncertem ;] Dziękuję ślicznie też mojemu TŻ'owi,że wytrzymał ze mną te ponad dwie godziny ;D Na koniec dorzucam fotkę ;]
Aparat się zbuntował i zrobił słabe zdjęcie. A i mistrz drugiego planu również czuwał :D
Najcenniejszy autograf ;] (Ten mniejszy to autograf gitarzysty.
Mam nadzieję,że uda mi się jeszcze zawitać na jakiś koncert. Ba, muszę, bo te emocje są niezastąpione. :D
Do następnego Robaczki :D
P.s.Ktoś przebrnął przez post? :D

8 komentarzy:

  1. Ależ Ci fajnie:) Zazdroszczę:) Super zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć, tylko samej się wybrać na ich koncert :D Naprawdę warto ;]

      Usuń
  2. dobrze że się świetnie bawiłaś, zadroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak ja pisałam wyżej, nie ma co zazdrościć tylko samej jechać :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość, tylko mykaj na koncert :D

      Usuń
  4. Nieoficjalne Forum Fanów Zespołu IRA

    http://ira.iq24.pl

    baaardzo serdecznie Cię zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.