.

Niekosmetycznie, czyli 5 faktów o mnie :)

9 września 2012

Witajcie :) Dzisiaj niekosmetycznie ;] Mam nadzieję,że jutro uda mi się porobić jakieś zdjęcia na bloga, bo już wytrzymać nie idzie :( Coś spróbuję wykrzesać z mojego starego aparatu. Za to na dzisiaj przygotowałam dla Was Tag :D Mianowicie 5 faktów, których o mnie nie wiecie ;] Tak więc lecimy ;]

Fakt 1: Ciężko dobrać dla mnie buty. Mój rozmiar stopy to... Uwaga, uwaga... :D 34 :D Mam z tego tytułu sporo problemów. Buty na studniówkę (w jakiejś ludzkiej cenie) musiałam specjalnie szyć na zamówienie w Salonie Sukien Ślubnych... ;D Raz też zauważyłam świetne adidasy, ale mojego rozmiaru nie było... Nagle moim oczom ukazały się identyczne z rozmiarem 34, w dziale dziecięcym...
Fakt 2: Jestem niziutka :( W wieku 19 lat mam tylko i wyłącznie 149,5 cm :D Zawsze mnie to denerwowało i denerwuje do dziś. Nie znoszę jak ktoś się wypowiada na temat mojego wzrostu. Jak tylko się o tym wspomni, to nawet z kijem nie podchodź :D
Fakt 3: Uwielbiam zwierzęta ;) Nie jestem jakąś zoofilką, o nie :D Po prostu uwielbiam zwierzaczki ;] Sama mam psa, królika i kilka miesięcy temu był jeszcze chomik. Od dzieciństwa nie jestem chyba w stanie zliczyć ile ich było :D
Fakt 4: Mam klaustrofobię. Niestety... Zawsze wchodziłam schodami, nie widną. Pamiętam do dziś jak będąc jeszcze w drużynie harcerskiej wszyscy musieli iść przeze mnie schodami. Bo jeden za wszystkich itd. :D A było trochę wysoko :D Do jaskiń broń Boże też nie wejdę. Bo to pod ziemią, ciasne, nie ma jak wyjść.
Fakt 5: Odkąd pamiętam marzyła mi się praca policjantki :D Wiecie, W11, Kryminalni i te sprawy :D I tak mi zostało do dziś. Stąd też kierunek studiów, który wybrałam. Resocjalizacja, to coś dla mnie ;]

No ;] Trochę się rozpisałam, ale mam nadzieję,ze ktoś przez to przebrnął :]
Liczę też na to,że uda mi się w końcu odebrać mój nowy aparat, albo wykrzesać co nieco ze starego. Tak więc do zobaczenia :)

10 komentarzy:

  1. o kurcze! jakie małe stopki! większość chce mieć mała stopę, ale tak jak piszesz..z kupnem butów może być problem! :(
    koleżanka ma 35,5 i też ma nielada wyzwanie jak musi zakupić buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała tak 35,36 ;] Bo takie rozmiary są powszechnie dostępne :D

      Usuń
  2. żeby być policjantką trzeba mieć minimum 160 cm wzrostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momencie już chyba nie. Bo jakiś czas temu rozmawiałam z policjantką i mówiła mi,że nie słyszała o czymś takim :)

      Usuń
  3. Stopy...skas to znam- ja mam niewiele wieksze bo 35/36. dlugosc wkladki 22cm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale 35/36 rozmiary w sklepach już są :) A 34 tylko dział dziecięcy :(

      Usuń
  4. Małe stopki są fajne :) aż tak malutkich nie posiadam, ale stosunkowo małe w porównaniu do innych kobiet (37) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przebrnęłam ;)
    małe jest piękne, nikomu nie dogodzisz :P
    ja mam 170 i chciałabym być mniejsza :<

    zapraszam Cię na konkurs, do wygrania kosmetyki HEAN ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to :) Haha :D Moje motto (od zawsze je sobie powtarzam) :D 170 to jeszcze nie jest źle. Moja przyjaciółka ma 180 i daje sobie radę :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.