.

Recenzja: L`Oreal, Elseve Nutri - Gloss, Szampon upiększający do włosów matowych oraz L`Oreal, Elseve Nutri - Gloss Crystal odżywka upiększająca.

6 kwietnia 2012


Witajcie kochani :) Troszkę mnie tu nie było. Stwierdziłam,że przystopuję z makijażami do czasu aż nie dojdę do lepszej wprawy. A poza tym już święta, więc może zajączek coś przyniesie :D Wtedy możliwe,że wzbogacę się o jakieś nowe paletki cieni czy coś tam. :) Na dzisiaj przygotowałam recenzję szamponu oraz odżywki. Zacznę może od szamponu.
(zdjęcie: wizaż)
Moja kochana mama kupiła szampon z L'Oreala. Ucieszyłam się widząc tak dobrą i sprawdzoną przez wiele osób markę. Tym bardziej,że moje włosy są w kiepskiej kondycji. Kiedyś rozjaśniałam na platynę i był to największy błąd mojego życia. Co prawda już mam w większości swoje włosy, a końcówki które mi jeszcze pozostały pofarbowałam na kolor przypominający mój naturalny, więc różnicy nie widać. Ale miało być o szamponie. Tak więc, moje włosy są strasznie wyniszczone i myślałam,że tego typu szampon dobrze im zrobi. O zgrozo. Bardzo się myliłam. Użyłam go tylko jeden raz i więcej nie zamierzam. Dwa dni wcześniej robiłam płukankę i szampon całkiem mi ją z włosów zmył ( piana była calutka fioletowa ^^). Włosy strasznie zaczęły mi wypadać, plątać się i porobiło się mnóstwo kołtunów. Zamiast odżywienia ich, miałam jedno wielkie siano na głowie. Może to tylko i wyłącznie wina moich włosów (zapewne tak), gdyż na wizażu wszystkie kobietki go sobie chwalą. Ale ja nigdy więcej po niego nie sięgnę. Chociaż cena jest w miarę przystępna.

(zdjęcie: wizaż)
A teraz do paszczy lwa wrzucamy odżywkę z tej samej firmy. I tutaj olśnienie. Chyba najlepsza odżywka jaką do tej pory miałam w swoich łapkach :D Po nieudanej próbie z szamponem, potraktowałam moje włosy właśnie tą odżywką. I byłam mile zaskoczona. Włosy z szorstkich, plączących się po szamponie, w mgnieniu oka stały się delikatne, gładkie i przestały wypadać. Dosyć często prostuję włosy, a ta odżywka świetnie regeneruje moje włosy. Wielki ukłon w stronę L'Oreala za tą odżywkę. Zapewne sięgnę po nią nie raz :)

To w sumie by było na tyle. Zapraszam na kolejny post.
P.s. Niedługo szykuje się zamiana wyglądu bloga (ten jest jakiś taki kiczowaty ^^) :D 
Bajos :) :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.