.

Błyszczyk Kobo Professional Pearl'n'Mineral.

30 lipca 2012

:) Dzisiaj przychodzę do Was z błyszczykiem Kobo ;] Ostatnio podczas zakupów z przyjaciółką ( też interesuje się kosmetykami :)) wpadłyśmy do Natury. A że w Naturze jest mnóstwo promocji, dopadło to i nas ;] Wpadłyśmy na szafę firmy Kobo, i co? I naszym oczom ukazała się promocja cudownych błyszczyków ;D Cena spadła z chyba 17,99 na 6,99. I jak tu nie kupić? :D Błyszczyki miały cudowne kolory, ale mój wybór padł na nr 101 Almond, bardzo jasny, nude? :) Takiego koloru potrzebowałam, ale...
  Gąbeczka jest w sam raz. Można nią stopniować efekt na ustach. Dla bardzo delikatnego efektu wystarczy jeden raz zamoczyć gąbeczkę w błyszczyku. 

Nie jest to jakieś spektakularne WOW, jakiego się spodziewałam za tą cenę. Niemniej jednak, błyszczyk przypadł mi do gustu. Nie klei się na ustach, trzyma się ok 2 godzin (bez jedzenia i picia) i ładnie pachnie. Jak dla mnie to taka słodka wanilia. Nie jest ostry, ani chemiczny. Bardzo przyjemny, a na ustach tylko lekko wyczuwalny przez chwilę. 
Moja ocena: 4,5/5
Pa ;]

2 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.