.

Moja biżuteria - Cz.1 Kolczyki.

31 lipca 2012

Witajcie ;] Jako,że ostatnio na blogach pojawiają się coraz częściej posty z biżuterią, postanowiłam Wam pokazać również swoją :) Nie mam tego dużo. Bransoletek oraz pierścionków Wam nie pokażę, gdyż nie ma co pokazywać :D Jest ich bardzo malutko. Za to kolczyków i zawieszek do łańcuszka mam troszkę. I dzisiaj będzie mowa o tych pierwszych :)

Całość prezentuje się tak:
 A teraz opiszę i zaprezentuję Wam wszystkie osobno
Sztuczne 'srebro' ;] Prezent na klasową wigilię ;]
 Kolczyki od TŻ. Przy okazji wizyty w Pepco ;]
 Motylki na długich łańcuszkach ;] Nie pamiętam już skąd :D
 Prezent chyba na urodziny od TŻ.
 Z jakiejś gazety :D Nie miałam ich chyba ani razu na sobie :D
 Różyczki, również od TŻ :D Jedne z moich ulubionych ;]
 Prezent klasowo-wigiliowy od koleżanki :) Swego czasu miałam manię na wszelkiego rodzaju krzyżyki, stąd właśnie taki motyw ;]
 Cudnie mieniące się w słońcu perełki (?). Nie mogę sobie przypomnieć skąd je mam :D
 Nabytek z przedwczoraj ;D Weszłam do Pepco tylko pooglądać co mają nowego. I w moje łapki wpadły te kolczyki :D Wiem,że panterka jest trochę oklepana, niemniej jednak mi się podobają i to bardzo :))
 Winogrona, kolejny prezent od TŻ. Znad morza ;]
 Te troszkę średnio widać. Ciężko mi je opisać :D Nie pamiętam skąd mam :D
 I ostatnie. Czarne kuleczki. Idealne do koka ;]
To na tyle. Nie jest ich może zbyt wiele, ale podbiły moje serducho :D Gdybym miała wybrać ulubione, nie potrafiła bym. Wszystkie kocham tak samo (no może oprócz tych złotawych motylków :D)
A w następnej notce wisiorki do łańcuszka ;]

Pa ;]

4 komentarze:

  1. fajna kolekcja :)
    Skromna ale ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;] Skromna, bo staram się powstrzymywać przed kupnem nowych :D Gdzieś na dnie szafki leżą jeszcze chyba 3 pary, ale szukać mi się za bardzo nie chciało :D

      Usuń
  2. W panterkę są świetne :D
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.