.

Casual or not?

21 czerwca 2013

Hej Dziubki :)
Jak Wam minął tydzień? Mi całkiem fajnie. W końcu mogę odespać i troszkę się rozleniwić. Zajęcia na uczelni skończone, ostatni egzamin do napisania i wakacje :) Słoneczko dopisuje, ale jednocześnie temperatura jest znośna, dlatego też postanowiłam dzisiaj przygotować set :) Poprzednie dni były tak duszne,że nie było czym oddychać, a tym bardziej nie chciało się robić zdjęć jak człowiek czuł się jakby wyszedł dopiero spod gorącego prysznica. Całe szczęście wczoraj była burza i dziś troszkę się ochłodziło. 24, 25 stopni to takie w miarę temperatury, ale 34? :O :D Nie przedłużając, zapraszam na zdjęcia ;P
BLUZKA blouse: Pepco | SPÓDNICZKA skirt: Pepco | BUTY shoes: Clara Barson | BRANSOLETKA bracelet: Clothingloves | KOPERTÓWKA bag: no name | PASEK belt: Pepco

Podobnie byłam ubrana na egzaminy. Zamiast różowej bluzki miałam białą, a klapki zastąpione były przez baleriny :) I jak Wam się podoba takie zestawienie? :) 
Buźki :* :)

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale niewygodne :( Obcierają jak nie wiem co :(

      Usuń
  2. Strasznie podoba mi się bluzeczka :D w ogóle bardzo ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie kochana wygladasz! bluzka jest bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie powyżej 30 stopni to prawdziwe lato :)
    Ciekawe buty i wyglądają na wygodne

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.