.

Biedronkowy nawilżający krem do rąk.

7 października 2013

Hej Dziubki :) :* 
Dawno nie było czegoś kosmetycznego... Wiem, troszkę zaniedbałam to i owo. Jednak musicie zrozumieć, że zaczęłam zajęcia na uczelni. Znów staram się uczyć na nowo godzić uczelnię z blogiem. Na razie jest ciężko, a to dopiero początek :D Za jakiś miesiąc dopiero zacznie się jazda bez trzymanki. Ale wybrałam tak a nie inaczej, a blog działać będzie nadal. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kosmetyku, który już dosyć długo leży u mnie w kosmetyczce, a nie wiem dlaczego do tej pory nie pojawiła się recenzja. Używam go już sporo czasu, więc pora na moją opinię.
Krem znajduje się w klasycznej dla tego rodzaju kosmetyku tubce. Jest ona dosyć miękka, przez co nie ma problemu z wydobywaniem zawartości, nawet przy końcówce. Szata graficzna jest charakterystyczna dla kosmetyków BeBeauty. Prosta, klasyczna, bez przesadnego udziwniania. Napisy się nie ścierają. Ogólnie jestem na tak w tej kwestii. Zamknięcie na klik daje nam pewność, że nic się nie wydobędzie w torebce czy kosmetyczce. Ale z drugiej strony też nie musimy obawiać się o paznokcie, gdyż zatrzask nie jest aż tak mocny. Na tubce znajdziemy wszystkie niezbędne informacje, choć może jest ich aż tam nadmiar.
Konsystencja kremu nie jest ani leista, ani za gęsta. Zapach nieco kremowy. Przypomina mi bardzo krem Nivea. Delikatny i wyczuwalny przez pewien czas po posmarowaniu i wchłonięciu, aczkolwiek nie męczący. Wchłania się bez zarzutów, całkiem szybko. Zostawia minimalnie wyczuwalną powłokę nawilżającą. Nawilżenie dłoni nie jest jakieś spektakularne. Na mroźne, zimowe dni zdecydowanie nie poleciła bym go. Natomiast na jesienne czy wiosenne, ale cieplejsze dni będzie w sam raz. Moje dłonie nie są jakoś mocno przesuszone, a ten krem dawał im ulgę. Jednak na zimę zaopatrzę się w coś mocniej nawilżającego.
Dostępność/Cena:
Biedronka / ok 4 zł.

Miałyście ten krem? A może polecacie jakiś inny, ciekawy krem na zimę? :)

6 komentarzy:

  1. Kremu nie zna, ale lubię tą firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też pierwszy raz widzę ten krem, jeśli chodzi o kremy na zimę to lubię, aby miały przyjemny świąteczny zapach np. pierniczków, lub jabłka z karmelem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam go dziś. :) ale mnie nie przekonał jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam tego kremu ;) Ja aktualnie używam z Eveline <3 jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go, na początku zapach mi się podobał, ale później wydał mi się taki chemiczny...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.