.

Nowinki kosmetyczne w Rossmannie #1

6 sierpnia 2017

Hej hej :* Znów zawaliłam. Non stop chyba słyszycie to samo... Ale uwierzcie, dopiero puszcza mnie cały stres związany ze studiami. Do tego miałam małe problemy zdrowotne i wszystko na siebie jakoś się nakładało. Na razie jest dobrze i oby tak było ciągle. Poza tym, ostatnimi czasy w pracy mamy mnóstwo rzeczy do zrobienia i człowiek przychodzi tak zmęczony, że nawet nie ma siły by siadać przed laptopem. Jedynie co, ostatnio zaczęłam oglądać serial Sherlock (swoją drogą, już cały łyknęłam :( ) Gorąco polecam. Może na blogu ruszy mały "filmo/serialo/książko maniak"? :D Zobaczymy, bo chciała bym Wam przybliżyć bardziej kilka tego typu rzeczy. Ale, ale... Dzisiaj na rozluźnienie atmosfery wpadam do Was z nowym cyklem, który postaram się na bieżąco raz w miesiącu wrzucać. Nie każdemu udaje się złapać magazyn Skarb w Rossmannie (schodzą jak świeże bułeczki :D) i nie każdy lubi wersję online, więc postaram się co miesiąc wrzucać premiery kosmetyczne, jakie zawitały bądź zawitają na półkach. Ostatnio przychodzi do nas mnóstwo nowości, więc myślę, że fajnie będzie Was uprzedzać co i jak :) Zobaczymy jak się przyjmie ta seria ;) 
Mnie osobiście bardzo cieszą nowości do paznokci Long4Lashes (utwardzacz do pazurków już mam :D) i suche szampony Batiste w nowych odsłonach zapachowych ;) W zasadzie dużo jest nowości godnych uwagi. A Wam coś wpadło konkretnie w oko? Piszcie! Czekam też na opinię, czy podoba się Wam taka seria ;) Buziaki! :*

7 komentarzy:

  1. ja czekam na promocję nowego tuszu L'Oreal Paradise który już się w Rossmannie pojawił:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam już kiedy byłam w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się kosmetyczka :) Ma piękny prit ! Szkoda tylko,że u mnie w Rossmanie wiele rzeczy nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uffff, nic mnie nie zaciekawiło

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tych nowości, muszę zajrzeć do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.