.

Rozdanie! ;) (Przypomnienie)

27 listopada 2012

Witajcie Robaczki ;] Po pierwsze chciałam Wam podziękować za coraz to większą liczbę obserwatorów ;) Jest mi niezmiernie miło wiedząc,że ktoś czyta mojego bloga :) Po drugie dziękuję za ponad 8 tysięcy wejść :) A po trzecie chciałam Wam przypomnieć o rozdaniu :)

Do tej pory zgłosiło się zaledwie 16 osób. Biorąc pod uwagę to,że zestawy są dwa, a każdy może grać tylko o jeden, to stosunkowo mało.  Tak więc zachecam Was do klikania w powyższy baner i zgłaszania się :) Jedyne co trzeba zrobić to być publicznym obserwatorem bloga oraz wstawić na bloga baner. I tyle ;) A do wygrania macie podkłady mineralne Anabelle Minerals, błyszczyk Essence Marble Mania oraz ozdoby do paznokci.
Zachęcam Was bardzo :)

Rozdanie trwa do 30.11.2012 r. do godziny 23:59 ;D

4 komentarze:

  1. u mnie też było ostatnio 16 osób;) no dobra, zgłaszam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się zgłosiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog;)
    zapraszam na rozdanie Mikołajkowe u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog i powodzenia w rozdaniu ,zaprasza siebie dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.