.

Month in photos. - November 2013

1 grudnia 2013

Heeej :)
Jak tam u Was? U mnie powoli do przodu. Ostatnio tylko mam jakiś problem z oczami. Są strasznie wysuszone i czerwone... Wyklucza to niestety makijaże w najbliższym czasie, do czasu kiedy tego się nie pozbędę. Nie wiem czy to przez kosmetyki (choć ostatnio nie używam nic nowego) czy może problem leży gdzie indziej. W każdym razie trzymajcie kciuki, żeby było dobrze. Dzisiaj wpadam do Was z mixem zdjęć z ostatniego miesiąca. Powiem Wam, że podziwiam dziewczyny, które dodają taki mix co tydzień. Ja jeszcze w sobie nie wyrobiłam takiego nawyku pstrykania fotek... Czasem ciężko mi jest uchwycić nawet te 12 stop klatek z miesiąca, a co dopiero 48... :D Muszę w końcu w sobie wyrobić taki nawyk. Ciężko mi idzie... Ale obiecuję poprawę. No, ale nie smęcę i lecę się szykować, a Was zostawiam ze zdjęciami :) Enjoy! :D
1.Stare makijaże... Przymierzam się do powrotu do tej dziedziny. Motywacją są moje dawne mejkapy.
2.Samojebka, oczywiście :D
3.Zajęcia wokalne. Co tydzień w soboty. Mimo, że trzeba wstawać, lubię to. A jak przychodzi do występów, to jestem jeszcze bardziej zadowolona ;)
4.Jakieś takie gąbkowe pazuryry.
5.Przymierzam się do spotkania blogerek. Co prawda to dopiero w lutym, ale zawsze muszę wcześniej orientacyjnie się rozglądać.
6.Zapiekanki <3 Jestę studentę :D
7.Przedsmak pobojowiska w kuchni... :D Zachciało mi się piec.
8.Efekt końcowy pobojowiska. Czekoladowe muffiny z bananem i zwykłe z jabłkiem <3
9.Jedno z moich ulubionych dań. Często możecie je zauważać w mixach :D Ale co ja poradzę, że ją kocham? ;>  <3
10.Moje bejbi. Cudo za 5 zł z Pepco. Pięknie pachnie. A jak leży w szafie, to służy za jakiś taki zapach. Genialnie wypełnia zapachem szafę, a jak się pali, to cały pokój nią nasiąka...
11.I niech ktoś mi powie, że siódemka to nie moja liczba. Od zawsze towarzyszy mi w życiu... Tutaj przy numerku z szatni.
12."Sabrina, nastoletnia czarownica" <3 Znalazłam na youtubie wszystkie odcinki i oglądam.

To by było na tyle. A Wam jak minął listopad? :)

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.