.

Makijażowo-pytaniowo :)

29 listopada 2013

Hej Misie :*
Pytałam na facebooku, pytam i tutaj :) Chciałybyście, żebym znów zaczęła malować makijaże? Tak mnie jakoś dzisiaj naszło i stwierdziłam, że sprawiało mi to wiele frajdy. Na co dzień zrezygnowałam z kolorowych mejkapów, ale na potrzeby bloga mogłabym coś wymyślać :) Lubiłam bardzo się malować na kolorowo, ale kiedyś. Chodziłam nieraz jak 'papuga' :) Kolorowo i wesoło :D Tak więc pytam Was o zdanie, czy chcecie bym umieszczała tutaj moje makijażowe poczynania? :D
Dla przypomnienia kilka dawno robionych makijaży:
Więc jak? :)

3 komentarze:

  1. oczywiście że tak! ja chcę więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na konkurs do mnie, możliwość wygrania ciekawych nagród : ) http://ewulette.blogspot.com/2013/11/love-me-green-konkurs.html

    Pozdrawiam i przepraszam za spam, chciałabym aby sie więcej osób o tym dowiedziało, może Tobie przypadną do gustu nagrody :)

    Dla mnie fajne makijaze, ja bym jednak bardziej popracowała nad rozcieraniem ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.