.

Świętujemy ;)

2 lutego 2013

Cześć Robaczki ;] Jak już pewnie część z Was wie z facebooka, dzisiaj mam urodzinki :D Nie będę się chwalić, co dostałam itp. bo to moim zdaniem bez sensu :) Ale jednym prezentem muszę się Wam pochwalić. Zresztą tak czy siak same byście zauważyły :) Dzisiaj a dokładniej o godzinie 19:25 dokładnie 20 lat temu na świat przyszła mała Endżi :D I tak sobie dzieciątko rosło aż do dziś :D Dokładnie dzisiaj kończę dwadzieścia lat ;] Powiem Wams szczerze,że dziwnie jest z tą dwójką z przodu. Z jednej strony fajnie, bo czuć bardziej tą dorosłość, a z drugiej jakoś tak inaczej, może dlatego ze już nie będzie naście, a życie będzie biegło coraz szybszym torem? Sama nie wiem. No,ale nie będę Was zanudzała ;] Dodaję tylko zdjęcie mojego prezenciku... :D
Byłam u kosmetyczki zrobić sobie brwi ;] Henna+regulacja :) Jak myślicie, jest różnica? :D

Do następnego ;)

28 komentarzy:

  1. najlepszego! :D haha, 20 szybko minie ;P ja w kwietniu mam oczko :)

    bardzo fajnie te nowe brwi wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego kochana ! :) Jak najmniej bubli ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. happy birthday! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! A różnicę widać, twoje brwi wyglądają bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego. Teraz to będzie Ci lecieć zobaczysz;/
    pewnie że widać różnicę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mi się tak wydaje,że już będzie z górki :D W sumie już po 18 tak zaczęło lecieć ;D

      Usuń
  8. wszystkiego najlepszego :* !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rożnica widoczna od razu. Wszystkiego naj...dużo sukcesów ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest różnica i to widoczna. Ale za to na plus! :)
    Ja pamiętam jak chciałam mieć osiemnaście lat i jaka szczęśliwa byłam kiedy już do tej osiemnastki dobiłam :P A teraz mam już dwadzieścia siedem i nie chcę już mieć więcej!! Czas tak szybko leci....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;)

      Ja na osiemnastkę czekałam jak głupia :D A nim się obejrzałam, już 20 :(

      Usuń
  11. Różnica jest widiczna ;)
    Pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely eyes!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  13. WSZYSTKIEKO NAJLEPSZEGO KOCHANA
    Matko Ty masz dopiero 20 lat :) oddaj mi je prosze :P
    Brewki sa ladne i widac roznice.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.