.

Month in photos. - June 2013 Oraz zawirowania z Pocztą Polską...

2 lipca 2013

Hej Dziubki :)
Ehh... Muszę się normalnie wyżalić. Kto śledzi fajnpejdża, już wie. Otóż od jakiegoś czasu czekałam na przesyłkę. Dziewczyna, która ją wysłała podała mi numer przesyłki i w sumie słusznie. Sprawdziłam więc w czwartek stan doręczania. Okazało się,że paczuszka jest u mnie na poczcie. Myślę sobie, okej, w piątek listonosz powinien dostarczyć. Czekam w piątek i nic. Poniedziałek... Wybieram się na pocztę z numerem i co się okazuje? Doręczona! Odbiór udokumentowany... Ale zaraz, to nie moje nazwisko... Coś mi tu nie gra. Pani obiecuje wyjaśnić sprawę z listonoszką. Ale chyba bym dostała świra, więc na własną rękę zaczęłam szukać owej pani, która przesyłkę odebrała. Wiedziałam,że musi to być gdzieś w pobliżu mojego bloku. Ale starania poszły na marne. Zrezygnowana wróciłam na pocztę. Pani z okienka mówi,że może mnie skierować do kierownika zmiany. Okej, poszłam. Tam po wyjaśnieniu o co mi tak właściwie chodzi, skierowano mnie do kierownika listonoszy. I znów całe tłumaczenie. Sprawę wyjaśnią jak najszybciej się da. Mam usiąść i poczekać. W końcu pani kierownik wróciła i zaczęła przepraszać. Że listonoszka się pomyliła, że tak jakoś wyszło... A mnie to guzik obchodzi, ja chcę moją przesyłkę :D Obiecała,że jeszcze dziś przesyłka do mnie dotrze. I rzeczywiście już wczoraj po południu paczka była u mnie. Oczywiście otwarta! No szlag mnie trafia, jak ktoś mimo tego,że widzi nie swoje dane, nie przyzna się tylko odbierze i na dodatek otwiera, a może się uda... Można? Można... Teraz tylko się zastanawiam, bo czekam na przesyłkę współpracową od firmy Quiz.. Może też ktoś inny ją dostał? ... Miałyście jakieś dziwne zawirowania z pocztą?
1.Wstajesz rano a tu 35 stopni... :O
2.Truuuuskawy <3 W końcu się pojawiły. Uwielbiam je w każdej postaci. <3
3.Piękny widoczek z byłego już mieszkanka. Chlip -.-
4.Smażone plasterki ziemniaków. Omnomnom :)
5.Robimy alfabet dla niewidomych na pedagogikę specjalną. ;]
6.Bułeczki z serkiem ;]
7.Trzecie już spotkanie lubuskich blogerek ;] Było po raz kolejny świetnie ;]
8.Skusiłam się i ja. Blogi to zuo w najczystszej postaci :D
9.Szybki kredyt? Czemu nie! :D Ahhh ta poczta :D
10.Kominek <3 Uzależniłam się od palenia w nim wosków... ^^
11. Muffinki <3
12.Słuchałam na okrągło. Ale już mi się trochę przejadła...

Do następnego :)

14 komentarzy:

  1. z tą pocztą to patologia istna :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że szybko zareagowałaś, bo ta osoba, która wzięła twoją paczkę pewnie zabrała by się do wypróbowywania zawartości... Pani listonoszce bym jeszcze wybaczyła - machinalny błąd - ale żeby otwierać cudzą korespondencję?;/
    Ale Was pełno w lubelskim i tyle różowowłosych:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taki machinalny, bo kilka razy się zdarzyło,ze nasze rachunki znajdywały się u sąsiadów z bloku na przeciwko...
      A to lubuskie a nie lubelskie ;D

      Usuń
  3. masakra z tą pocztą.. nigdy nie miałam na szczęście takiej sytuacji ;))
    śliczny widok ;)


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj śliczny. Ale już niestety nie będę miała możliwości go oglądać :D

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. no to miałaś ładne przeboje z ta poczta... mi się na szczęście jeszcze takie cos nie przydarzyło i mam nadzieję nie przydarzy. Mimo wszystko dobrze, że tak się to skończyło, a nie jeszcze gorzej. Dobrze, że szybko zareagowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o moje paczuchy, szybko reaguję ;D

      Usuń
  5. Cześć:) Zapraszamy na konkurs Femi jak masz ochotę:):)??

    OdpowiedzUsuń
  6. truskaweczki mniam, ale teraz zajadam się czereśniami:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odpukać nie miałam problemów z pocztą. A truskawek w tym roku zjadłam bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.