.

Month in photos. - October 2013

1 listopada 2013

Hej Dziubki :*
Na wstępie baaaardzo przepraszam za moją nieobecność. Przyznam szczerze, nie sądziłam, że drugi rok studiów będzie taki zapchany. W tygodniu wiecznie nie mam na nic czasu poza uczelnią, a na weekendy widuję się z moim N. i tak jakoś leci. Postaram się to nadrobić, jednak nie wiem z jakim skutkiem. Jak wracam z uczelni to robię zadania, jem kolację i spadam spać. Do tej pory nie zdawałam sobie sprawy z tego jak uczelnia mnie pochłania. Do tego dochodzą prace, prezentacje, referaty... Aż się boję co będzie na trzecim roku O.o Ale w każdym razie mimo wiecznego zabiegania, udało mi się porobić parę fot, coby Wam pokazać mój pierwszy miesiąc na uczelni w skrócie. Jesteście ciekawi? Zapraszam dalej :)  (A już na dniach zaczynam serię postów firmowych :D Znaczy się najwyższa pora zabrać się za recenzje produktów Mariona, tym bardziej że już wczoraj zużyłam ostatnią chusteczkę do demakijażu, a mgiełka towarzyszy mi prawie codziennie od niemal miesiąca.) :)
1.Środa, godzina 11:15 - WEEKEND! :D
2.Naleśniczki :D Omnomnom :D
3.Moje nowe odkrycie ;) Całkiem niezły podkład za niską cenę. Niebawem recenzja :)
4.Dziękuuuuję Misie :)
5.Jeden z najlepszych deserów jakie jadłam w swoim życiu <3
6.Pyszne Tescowe chrupki :D
7.Niespodziewajka od firmy Marion <3
8.Wszędzie widzę serducha... Cyba jest ze mną źle ^^
9.Insalata Greca <3
10.W przerwie między zajęciami..
11.Zaczyna podobać mi się gotowanie :D Paluszki puree z serem :)
12.W końcu mam wspólną fotkę moich dwóch Misiaczków najsłodszych :)

A Wam jak minął październik? :)

10 komentarzy:

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do pisania, więc dziękuję ;* Jednocześnie zaznaczam, że spam będzie usuwany, gdyż mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę :)
Na wszelkie pytania zadane pod postem odpowiadam również pod nim.